Iframe1

#include //biblioteca
#include //biblioteca
#include //biblioteca
#include //biblioteca

using namespace std; //face apel catre biblioteca standard

int main(){
char z; //declaram un sir de caractere
float a,b,suma,diferenta,produsul,catul; //declaram variabilele de tip float (cu virgula)

printf("Introduceti primul numar:"); //afisam un mesaj
scanf("%f",&a); //stocam valoarea introdusa in variabila (numarul) "a"
printf("Introduceti al doilea numar:"); //afisam un mesaj
scanf("%f",&b); //stocam valoarea introdusa in variabila (numarul) "a"

printf("\n\nCe operatie doriti sa faceti?\n"); //afisam un mesaj
printf("1.Adunare"); //afisam un mesaj
printf("\n2.Scadere"); //afisam un mesaj
printf("\n3.Inmultire"); //afisam un mesaj
printf("\n4.Impartire"); //afisam un mesaj
printf("\n\nTastati numarul corespunzator operatiei:"); //afisam un mesaj

z=getch(); //citeste un singur caracter de la tastatura
switch(z) { //aici incepe blocul switch

case '1' : suma=a+b; printf("\nSuma este egala cu:%.2f",suma);break; //daca apasam tasta 1, va aparea cazul 1
case '2' : diferenta=a-b;printf("\nDiferenta este egal cu:%.2f",diferenta);break; //daca apasam tasta 2, va aparea cazul 2
case '3' : produsul=a*b;printf("\nProdusul este egal cu:%.2f",produsul);break; //daca apasam tasta 3, va aparea cazul 3
case '4' : catul=a/b;printf("\nCatul este egal cu:%.2f",catul);break; //daca apasam tasta 4, va aparea cazul 4
} //aici se termina blocul switch
getch();
return 0;} //aici se termina programul